Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Присиваська громада стала першою брендованою ОТГ Херсонщини

09.07.2018

Під час XII щорічного фестивалю Івана Купала в с. Григорівка, Присиваської ОТГ на Херсонщині було презентовано ребрендинг громади.

Представлений логотип громади було розроблено Анастасією Супрун – радницею з питань комунікації Херсонського Центру розвитку місцевого самоврядування.

Захід пройшов за ініціативи Херсонського ЦРМС, створеного за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та Мінрегіону.

“У березні поточного року об’єднані громади Херсонської області уклали договір про міжмуніципальне співробітництво «Створення туристично-оздоровчого кластеру в громадах Асканія-Нова та Присиваській ОТГ». А вже сьогодні Присиваська ОТГ стала першою, що взялась за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені було дуже приємно долучитися до цього дійства й допомогти громаді розставити пріоритети: оформити логотип і визначитися з фірмовими кольорами. Також ми наразі працюємо над айдентикою (візуалізацією торгової марки, створення “обличчя”, корпоративного стилю компанії — ред.). Попередньо мною також було розроблено і буклети, які активно використовують для презентації громади”, - поділилась враженнями Супрун.

Логотип Присиваської ОТГ складається з кількох компонентів, які представляють туристичний потенціал громади: південне сонце на блакитному небі, Лемурійське рожеве озеро, лікувальна глина та цілюща сіль. Саме це приваблює сюди туристів у теплий сезон, адже Лемурійське озеро за вмістом у ньому солі наближається до Мертвого моря і має унікальні оздоровчі властивості. Задачею для побудови стратегії позиціонування громади, за словами фахівців, було знайти як її ідентичність, так і унікальність. Усе це поєднує в собі рожеве озеро.

Спочатку конкурс на створення кращого логотипу громади було оголошено серед місцевих шкіл. “Але, навіть, логотип-переможець був перевантажений різними елементами, тому ми потребували залучення професіоналів. Один із пріоритетних напрямків розвитку громади – це туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з Херсонським ЦРМС. Ми маємо не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів”, - зазначив голова Присиваської об’єднаної територіальної громади Сергій Олександрович Кліщевський.

За його словами, якісна візуальна складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах і буклетах, які використовуються під час виставок і презентацій.

За матеріалами decentralization.gov.ua